مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-20اجتماعي

آماده بودن 17 هزار و 85 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در هرمزگان


از اول مهر سال جاری، 405 هزار و 832 دانش آموز هرمزگانی و بیش از 17 هزار معلم در هرمزگان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد و استان هرمزگان با به کارگیری امکانات مورد نیاز و تمام توان آماده آغاز سال تحصیلی جدید است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: از اول مهر سال جاری، 405 هزار و 832 دانش آموز هرمزگانی و بیش از 17 هزار معلم در هرمزگان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد و استان هرمزگان با به کارگیری امکانات مورد نیاز و تمام توان آماده آغاز سال تحصیلی جدید است.

فریدون همتی صبح امروز (29 شهریورماه) در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی 1400-01 ، عنوان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی، شور و نشاط اجتماعی تازه ای هم در جامعه ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید آموزش ها به صورت مجازی و در ادامه به صورت حضوری خواهد بود، ادامه داد: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پس از واکسیناسیون دانش آموزان و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی صورت می گیرد و مدارس به صورت کوچک، متوسط و بزرگ براساس جمعیت دانش آموزی تقسیم بندی شده اند که به تدریج در کنار آموزش مجازی، به صورت حضوری هم کلاس های درس با جمعیت کم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده بودن 17 هزار و 85 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در هرمزگان

آماده بودن 17 هزار و 85 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در هرمزگان