مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-20سياسي

دارا بودن کارت واکسیناسیون برای فعالیت کسبه الزامی است


رییس کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: دارا بودن کارت تزریق واکسن حداقل دوز نخست، برای فعالیت اصناف ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، رییس کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین، در جلسه کمیته واکسیناسیون اظهار کرد: با توجه به تراکم رفت و آمد در حوزه اصناف، صاحبان مشاغل و کسبه باید واکسینه شده و برای ادامه فعالیت کارت واکسن دریافت حداقل یک دوز را داشته باشند.

وی تأکید کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، رانندگان تاکسی و اتوبوس های شهری نیز برای ادامه فعالیت خود باید حداقل یک دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند.

حبیبی عنوان کرد: طبق آخرین آمار از واکسیناسیون عمومی 500 هزار نفر در سطح استان واکسن خود را تزریق کرده اند که حدود 54 درصد از جمعیت استان است.

رییس کمیته واکسیناسیون استان قزوین گفت: دولت و مسؤولان در استان رویکرد تزریق حداکثری واکسیناسیون را در پیش گرفته اند و محدویت سنی در خصوص تزریق واکسن نداریم.

حبیبی در ادامه تأکید کرد: دستگاه های دولتی، واحدهای تولیدی، نیروهای نظامی و انتظامی باید لیست پرسنل واکسینه شده خود را با فوریت اعلام کنند و افرادی که در این دستگاه ها موفق به تزریق نشده اند را سریعا شناسایی کرده و تزریق واکسن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارا بودن کارت واکسیناسیون برای فعالیت کسبه الزامی است

دارا بودن کارت واکسیناسیون برای فعالیت کسبه الزامی است