مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-20حوادث

ناآشنایی به شنا و گیر کردن لباس به دستگاه موجب مرگ 2 جوان در طارم شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم از وقوع حادثه منجر به فوت در این شهرستان خبر داد و گفت: گیر کردن لباس در دستگاه و ناآشنا بودن با فنون شنا، دلیل وقوع حادثه برای این دو جوان گزارش شده است.

- سید باقر حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع حادثه دو حادثه منجر به فوت در طارم خبر داد و اظهار کرد: یکی از این حوادث مربوط به جوانی 28 ساله گیلوانی بود که حین فعالیت در کارگاه شن و ماسه، لباسش به دستگاه گیر می کند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم با اشاره به فوت جوان دچار حادثه شده، افزود: با اطلاع این حادثه به هلال احمر بلافاصله یک تیم چهار نفره امداد و نجات از مرکز شهرستان طارم به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: امدادگران هلال احمر پس از ساعت ها تلاش توانستند جسد این جوان را از داخل دستگاه بیرون کشیده و تحویل دستگاه های ذی ربط دهند.

حسنی به وقوع حادثه غرق شدن یک جوان 29 ساله نیز در رودخانه قزل اوزن اشاره و تصریح کرد: این جوان به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در مسیر این رودخانه در محدوده کلوچ،  36 کیلومتری از مرکز شهر آب بر غرق شد.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم ادامه داد: پس از دو ساعت تلاش توسط تیم امداد و نجات سه نفره هلال احمر، جسد بی جان این جوان بیرون کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآشنایی به شنا و گیر کردن لباس به دستگاه موجب مرگ 2 جوان در طارم شد

ناآشنایی به شنا و گیر کردن لباس به دستگاه موجب مرگ 2 جوان در طارم شد