مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-20حوادث

دستگیری مزاحم اینترنتی در دشتستان


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی عامل مزاحمت اینترنتی خبرداد و گفت: متهم با ساخت صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت شاکی شده بود.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی عامل مزاحمت اینترنتی خبرداد و گفت: متهم با ساخت صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت شاکی شده بود.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر ساخت حساب کاربری جعلی به نام همسر وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و سوءاستفاده از تصاویر آن، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد پروفایلی جعلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی نموده و سبب هتک حیثیت وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در ادامه بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس فتا با تحقیقات خاص فنی و پلیسی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند که متهم در اظهارات خود اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مزاحم اینترنتی در دشتستان

دستگیری مزاحم اینترنتی در دشتستان