مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-20سياسي

«کیو آر» روش جدید کمک به نیازمندان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از امکان جدید کمک به نیازمندان از طریق کد کیو آر (QR) با استفاده از گوشی همراه خبرداد.

- قزوین-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از امکان جدید کمک به نیازمندان از طریق کد کیو آر (QR) با استفاده از گوشی همراه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی بیان کرد: بخشی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به نیازمندان برای ارتقای وضعیت معیشت محرومان است.

وی ادامه داد: بخش دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیل در فرآیند پرداخت کمک های مردمی است تا این کمک ها با سرعت و دقت بیشتری جمع آوری و به دست نیازمندان برسد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: استفاده از دستگاه های پوز و فعال سازی بخش نیکوکاری در عابر بانک ها و همچنین ایجاد بستر پرداخت کمک های مردمی در سایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانی https://portal.

emdad.

ir/ و سایت WWW,33808.

IR از دیگر روش هایی است که در سال های اخیر فعال شده است.

فرهادی عنوان کرد: استفاده از کد مهربانی # 028*8877* روش دیگری است که از طریق تلفن همراه و بدون نیاز به اینترنت به صورت شبانه روزی فعال بوده و امکان مشارکت در طرح های امدادرسانی به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کیو آر» روش جدید کمک به نیازمندان

«کیو آر» روش جدید کمک به نیازمندان