مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-20پزشكي

افزایش تخت های بیمارستانی در استان سمنان


با بهره برداری کامل از بیمارستان سوانح سوختگی و تکمیل مرکز درمان سرطان سمنان ، مجموعا 94 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان اضافه خواهد شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: با بهره برداری کامل از بیمارستان سوانح سوختگی و تکمیل مرکز درمان سرطان سمنان ، مجموعا 94 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان اضافه خواهد شد.

علیرضا آشناگر در بازدید از مرکز سوانح سوختگی و پروژه ی در حال ساخت مبارزه با سرطان بیمارستان کوثر سمنان با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای افزایش کیفیت و ارائه ی خدمات بیمارستانی استان اظهار کرد: خدمات خوبی از نظر بهداشت و درمان در طی چند سال اخیر در سطح استان سمنان به انجام رسیده است.

آشناگر تصریح کرد: امروز از بیمارستان جدیدالتاسیس 15 خرداد شهرستان مهدیشهر، بیمارستان سوانح سوختگی سمنان و پروژه در حال ساخت مرکز مبارزه با سرطان سمنان بازدید و از نزدیک خدمات و اقدامات انجام شده در این مراکز را مورد بررسی و رصد قرار دادیم .

وی ادامه داد: خوشبختانه بیمارستان مهدیشهر که یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است ، با تکمیل ساختمان و تجهیز بیمارستان به مرحله افتتاح رسیده و در حال حاضر پذیرش بیمار در این بیمارستان آغاز شده و به مرور زمان نواقص جزیی موجود نیز رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخت های بیمارستانی در استان سمنان

افزایش تخت های بیمارستانی در استان سمنان