مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-20پزشكي

هشدار بروز ناگ در بندر امام


مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر با اشاره به مصرف آب خام در یکی از مناطق بندر امام(ره)، نسبت به بروز بیماری ناگ (شبه وبا) در این منطقه هشدار داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر با اشاره به مصرف آب خام در یکی از مناطق بندر امام(ره)، نسبت به بروز بیماری ناگ (شبه وبا) در این منطقه هشدار داد.

دکتر محمد شنبدی در جلسه کمیته آب و فاضلاب و التور که امروز (29 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب ماهشهر اظهار کرد: نبود شبکه جمع آوری فاضلاب در برخی نقاط ماهشهر، دفع غیر بهداشتی فاضلاب در برخی نقاط، کدورت بیش از حد آب، وجود لاشه های سگ اطراف حوضچه آب تصفیه خانه شهرک طالقانی و درپوش نداشتن دریچه های مخزن (آب) برخی از مشکلات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به شکایت مکرر شهروندان شهر چمران از بالازدگی فاضلاب، افزود: با وجود اینکه مقرر بود میزان کدورت آب در شهر چمران کاهش یابد اما کدورت آب در این شهر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر با بیان اینکه وضعیت آب و فاضلاب در بندر امام(ره) بحرانی تر است، گفت: نبود شبکه جمع آوری فاضلاب در برخی نقاط، وجود انشعابات غیر مجاز و آب بدون کلر و مصرف آب خام در یک منطقه از این شهر با جمعیت 5 هزار نفری برخی از مشکلات بندر امام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بروز ناگ در بندر امام

هشدار بروز ناگ در بندر امام