مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-20اقتصادي

ذخیره سازی 500 هزار لارو کپورماهیان در خراسان جنوبی برای نخستین بار


مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی رهاسازی و ذخیره سازی 500 هزار لارو کپورماهیان( کپورمعمولی، آمور) در استان برای نخستین بار خبر داد.

- فرهاد نایب زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهارداشت: پرورش ماهی در استخرهای دو منظوره از فعالیت هایی بوده که مزایای فراوانی داشته که از جمله آن می توان به بهبود تولیدات زراعی و باغی از طریق غنی شدن آب استخرها و تولید محصولات سالم و ارگانیک، کمک به اقتصاد خانواده های کشاورزان، افزایش بهره وری از منابع آبی، افزایش تولید در واحد سطح و در نهایت تولید و ورود گوشت ماهی در سبد غذایی خانوارهای روستایی و شهری اشاره داشت.

وی با بیان اینکه در بهار امسال میزان تولید آبزیان گرم آبی در استخرهای پرورش ماهی استان 463 تن، ماهیان سردآبی 7 تن و در مجموع 470 تن و در تابستان میزان تولید آبزیان گرم آبی در استان 472 تن، آبزیان سردآبی 8 تن و در مجموع 950 تن بوده است، تصریح کرد: با توجه به این آمار مجموع تولید آبزیان در شش ماهه امسال در استان یک هزار و 420 تن بوده است.

توزیع 222 هزار قطعه بچه ماهی گرم آبی مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از رهاسازی 100 هزار قطعه ماهی تیلاپیا در پنج باب مزرعه پرورش این ماهی در استان طی شش ماهه سال جاری خبر داد و گفت: پیش بینی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 500 هزار لارو کپورماهیان در خراسان جنوبی برای نخستین بار

ذخیره سازی 500 هزار لارو کپورماهیان در خراسان جنوبی برای نخستین بار