مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-20اقتصادي

ترک تشریفات مناقصه ها و مزایده ها در خوزستان کنار گذاشته شود


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن ترک تشریفات مناقصه ها و مزایده ها گفت: مدیران بر اساس چارچوب قوانین و مقررات که به منظور حذف رانت ها و بهبود کار و به منظور ارزیابی مدیریت ها ایجاد شده است، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن ترک تشریفات مناقصه ها و مزایده ها گفت: مدیران بر اساس چارچوب قوانین و مقررات که به منظور حذف رانت ها و بهبود کار و به منظور ارزیابی مدیریت ها ایجاد شده است، اقدام کنند.

صادق خلیلیان در نشست مدیریت سیلاب و آب های سطحی که امروز (29 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات باید بر اساس ضوابط انجام شوند، اظهار کرد: ترک تشریفات مناقصه و ترک تشریفات مزایده، به بد عادتی ادارات تبدیل شده است.

این کار چه سودی دارد؟ چرا این کارها زودتر انجام نشده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به صرف اعتبارات هنگفت برای اجرای برخی پروژه ها، افزود: بعضا پروژه های موازی اجرا می شوند و جایی نیست که این موارد را کنترل و اهم فی الاهم کند.

استاندار خوزستان گفت: باید لیست مزایده هایی که باید انجام می شد و انجام نشده اند ارائه شود؛ حتما برای شان سودآور بوده است که کار را تسریع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک تشریفات مناقصه ها و مزایده ها در خوزستان کنار گذاشته شود

ترک تشریفات مناقصه ها و مزایده ها در خوزستان کنار گذاشته شود