مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-20اقتصادي

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان 25 میلیارد اعتبار نیاز دارد، گفت: افتتاح این پروژه نیازمند همت همه مجموعه ها است.

- سرهنگ محسن رشیدی در حاشیه بازدید از پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون تولید محتوای مورد نیاز این مجموعه اظهار داشت: در سنوات گذشته روی تولید محتوا کار شده است و پایه اولیه و ریل گذاری این حوزه آماده است.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این تولیدات مستلزم اعتباراتی است که باید تبدیل به کتاب، فیلم، موشن گرافیک و… شود، تصریح کرد: اطلاعات و داده های مورد نیاز را داریم اما پردازش آنها مستلزم اعتبارات است و مجموعه استان هم برای تحقق این امر باید پای کار بیایند.

وی با اشاره به ظرفیت محتوای تولیدی در کنگره ملی شهدای لرستان افزود: هر کدام از دستگاه ها برای تولید محتوای این کنگره وظایفی دارند و 22 کمیته تشکیل شده است، ماحصل کار کنگره در باغ موزه دفاع مقدس استان به نمایش درمی آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: بیش از 700 عنوان کتاب در این کنگره به چاپ می رسد، چند فیلم کوتاه، بلند و داستانی تولید می شود و محتواهای متعددی تولید می شود که در نهایت این تولیدات در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس هم مورد استفاده قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد