مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-20سياسي

تکمیل موزه دفاع مقدس خراسان رضوی نیازمند 200میلیارد تومان اعتبار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده در نشست خبری اعلام برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، فضیلت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را همسنگ شهادت می دانند و بر همین اساس، ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با چنین منطق و رویکردی، پیگیر برگزاری و بزرگداشت این مناسبت بزرگ ملی و دینی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری بنام ما مقتدریم نامگذاری شده و این شعار در عمل هم امروز محقق شده است.

وی تصریح کرد: افراد بسیاری در سراسر عالم قصد خفه کردن فریاد اسلام خواهی و استکبارستیزی ملت ایران را داشتند اما امروز خود به گورستان تاریخ فرستاده شده اند و این ایران اسلامی است که مقتدرانه برقرار است، دست متجاوز و معاند خود را قطع کرده و قله های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح می کند.

یوسفعلی زاده خاطرنشان کرد: ما از ابتدای سال 1400 با منطق گرامیداشت مناسبت های مرتبط با دفاع مقدس وارد عمل شده ایم اما هفته دفاع مقدس به عنوان پرفرازترین بخش از تقویم سالیانه و نقطه ممتاز 37 مناسبت دفاع مقدسی ملی تعریف می شود و همچون بزرگداشت حماسه آفرینان سوم خردادماه و عملیات های مختلف در سالگرد آغاز آن‎ها، باید هرروز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل موزه دفاع مقدس خراسان رضوی نیازمند 200میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل موزه دفاع مقدس خراسان رضوی نیازمند 200میلیارد تومان اعتبار است