مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-20سياسي

معاون سیاسی سپاه: بلوک بندی شرق و غرب همانند گذشته وجود خارجی ندارد


سردار جوانی معاون سیاسی سپاه نوشت: رفتار غرب و غرب گرایان در ماجرای سند همکاری های 25 ساله ایران و چین، نمونه ای برجسته از این رفتارهای مغایر با منافع ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای در نشریه صبح صادق نوشت: در سال های اخیر هرگاه دلسوزان واقعی کشور، برای حل مشکلات بزرگ اقتصادی ایران، سیاست منطقه گرایی و تقویت ارتباط و همکاری ها با قدرت های آسیایی چون روسیه و چین را مورد تأکید قرار داده و گام های عملی اولیه را در راستای این سیاست برداشتند، همگان شاهد بودند که غرب و غرب گرایان چگونه بر این سیاست تاختند! در حالی که نگاه به آسیا و تقویت همگرایی منطقه ای برای جمهوری اسلامی، شرط لازم برای پیشرفت اقتصادی به حساب می آید.

رفتار غرب و غرب گرایان در ماجرای سند همکاری های 25 ساله ایران و چین، نمونه ای برجسته از این رفتارهای مغایر با منافع ملی است.

در سال های گذشته، این نوع موضع گیری ها در حالی انجام شده که اولاً دیگر بلوک بندی شرق و غرب همانند گذشته وجود خارجی ندارد، ثانیاً نگاه به آسیا و منطقه برای حل مسائل و مشکلات کشور، از یک منطق قوی برخوردار است.

خسارت ها و ضررهای تقویت رویکرد آسیایی ایران، نه متوجه منافع ملی، بلکه متوجه غرب و غرب گرایان خواهد شد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی سپاه: بلوک بندی شرق و غرب همانند گذشته وجود خارجی ندارد

معاون سیاسی سپاه: بلوک بندی شرق و غرب همانند گذشته وجود خارجی ندارد