مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-20سياسي

آینده صندوق بازنشستگی باید بر اساس منابع و مصارف تعریف شود


سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: باید آینده صندوق بازنشستگی بر اساس منابع و مصارف تعریف شود.

- ، با حضور اسماعیل زارعی کوشا مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نشست معارفه محمد اسکندی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری و تکریم اکبر افتخاری مدیرعامل سابق صندوق برگزار شد.

مشاور وزیر در این مراسم اظهار داشت: در این مدت، خدمات خوب و کارهای مهمی در سطح صندوق و مجموعه های اقتصادی تابعه انجام شده که باید این روند ادامه یابد.

زارعی کوشا، همچنین محمد اسکندری را چهره ای جوان، علمی و شناخته شده توصیف و ابراز امیدواری کرد؛ با حضور وی که شناخت خوبی از صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ ها و شرکت های تابعه آن دارد، تحول ایجاد شده با قدرت بیشتری ادامه یابد.

وی، حضور اسکندری در سمت سرپرستی صندوق بازنشستگی کشوری را برای مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار مغتنم خواند و تصریح کرد: مسیر خدمت به مردم، به ویژه بازنشستگان طولانی است که نیازمند همراهی همه مدیران و کارکنان است تا به اهداف اصلی و ارتقای خدمت به ذی نفعان به خصوص بازنشستگان عزیز دست یابیم.

تلاش ما در صندوق ایجاد فضای آرامش خواهد بود در این نشست، محمد اسکندری، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، نظریه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری را تحول در حوزه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده صندوق بازنشستگی باید بر اساس منابع و مصارف تعریف شود

آینده صندوق بازنشستگی باید بر اساس منابع و مصارف تعریف شود