مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-20فرهنگي

حوزه هنری سازمان تبلیغات به روزهای اوجش بازمی گردد؟


این مسئله از آن جهت اهمیت دارد که جنسی از فیلم های موثر تنها خروجی حوزه هنری بوده و هیچ نهاد دیگری در این زمینه موفق عمل نمی کرده و در واقع حوزه هنری یک خط فکری مستقل و منحصر به فرد را داشته که این نظرگاه در شماری از آثارش متجلی شده است.

- حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین نهادهای خالق آثار هنری به ویژه فیلم و موسیقی در قریب به چهار دهه اخیر، در سال های اخیر از روزهای اوجش فاصله گرفته و عملاً در این عرصه ها جریان ساز نبوده است؛ رویکردی که انتظار می رود با توجه به حجم امکانات و اعتبارات در اختیار سازمان تبلیغات و به خصوص حوزه هنری، مورد بازنگری قرار گیرد و این مجموعه در آینده نزدیک، به موقعیت پیشین خود بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تا قبل مدیریت از محسن مومنی شریف تولید گسترده فیلم های مهم سینمایی را داشت.

در دوره مدیریت محمدعلی زم تولید فیلم های سینمایی در حوزه هنری آغاز شد و فیلم های مهمی تولید شد که رویکرد نسبتاً متفاوتی با تولیدات بنیاد سینمایی فارابی داشت.

این مسیر در دوره مدیریت حسن بنیانیان نیز تداوم یافت و با گروه متنوع تری از فیلمسازان همکاری شد.

نتیجه این سرمایه گذاری حوزه هنری، خلق آثاری بود که مدیران حوزه هنری همواره به عنوان بخشی از دستاورد هنری این مجموعه از آن یاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری سازمان تبلیغات به روزهای اوجش بازمی گردد؟

حوزه هنری سازمان تبلیغات به روزهای اوجش بازمی گردد؟