مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-20حوادث

ممانعت پلیس گیلان از تردد 10 گروه گردشگری فاقد مجوز


جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروهای گردشگری و ورزشی خبر داد و گفت: در این راستا از تردد 10 گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری و 12 دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروهای گردشگری و ورزشی خبر داد و گفت: در این راستا از تردد 10 گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری و 12 دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

سرهنگ حسین حسن پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ساماندهی گروه های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و با توجه به اینکه عده ای از جوانان در ایام آخر هفته و نیز در ساعات پایانی شب و با حرکاتی نمایشی و مخاطره آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت اقدام می کردند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دو روز به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا با بکارگیری هشت تیم پلیس امنیت عمومی از تردد 10 گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب سه دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه مینی بوس شامل 190 نفر در سطح استان جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه 12 دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شدند، از اعمال قانون 201 دستگاه خودرو متخلف، ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت پلیس گیلان از تردد 10 گروه گردشگری فاقد مجوز

ممانعت پلیس گیلان از تردد 10 گروه گردشگری فاقد مجوز