مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 20:302021-09-20اقتصادي

علت افت فشار آب در سرخه چیست؟


رییس آب و فاضلاب سرخه در خصوص علت افت فشار آب در این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، در روزهای گذشته شهروندان سرخه قطعی و افت فشار آب را تجربه کردند و همچنان این افت فشار در برخی مناطق  این شهر وجود دارد؛ مشکلی که موجب گلایه مندی شهروندان شده است.

بر اساس آنچه کارشناسان می گویند دلایل متعددی در افت فشار آب اثرگذار است که از جمله اصلی ترین آنها کاهش بارندگی ها و برداشت های بی رویه از آبهای زیرزمینی است؛ دلایلی که در افت فشار آب در سرخه نیز نقشی مهم داشته است و مسؤولان آبفای این شهرستان بدان اشاره کرده اند.

محمد مداح، رییس آب و فاضلاب شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار فارس در سرخه به بیان توضیحاتی در مورد بروز این مشکل پرداخت و اظهار کرد: مشکل افت فشار آب در شهر سرخه مربوط به اتفاقاتی است که در یکی از خطوط دیزل فعالیت می کند، رخ داده و رفع آن توسط آب و فاضلاب شرق تهران در دستور کار قرار گرفته است.

رییس آب و فاضلاب شهرستان سرخه اضافه کرد: با توجه به نشستی که با آب و فاضلاب شهرستان تهران داشتیم، امیدواریم تا سه ماه آینده افت فشار آب سرخه برطرف شود.

مداح در پاسخ به گلایه شهروندان سرخه ای مبنی بر اینکه چرا قبلاً این مشکلات افت فشار وجود نداشته است، تصریح کرد: چاه هایی که در دشت چلیم و ماراب برای تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افت فشار آب در سرخه چیست؟

علت افت فشار آب در سرخه چیست؟