مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21اقتصادي

پاییز کم بارش و گرم بوشهر


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش های این استان در فصل پاییز امسال کمتر از میانگین بلندمدت و وضعیت دمایی از میانگین بلندمدت بیشتر خواهد بود.

- ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش های این استان در فصل پاییز امسال کمتر از میانگین بلندمدت و وضعیت دمایی از میانگین بلندمدت بیشتر خواهد بود.

زهرا راستگو در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: بیشتر مدل های اقلیمی نشان می دهد بارش های این استان در فصل پاییز امسال کمتر از میانگین بلندمدت و وضعیت دمایی از میانگین بلندمدت بیشتر خواهد بود به طوری که در ماه های مهر و آبان نیم تا یک درجه افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: طبق نقشه های پیش بینی فصلی که در ماه سپتامبر صادر شده است حدود 40 تا 50 درصد کاهش بارندگی در فصل پاییز برای استان بوشهر را شاهد خواهیم بود که البته با نزدیک تر شدن به تغییر فصل پیش بینی ها دقیق تر می شود و احتمال اینکه پیش بینی ها تغییر کند وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در آذر بی هنجاری مثبت بیشتر می شود به طوری که در سواحل نیم تا یک درجه و در شرق استان بوشهر که مناطق مرتفع استان بوشهر محسوب می شود حدود یک تا دو درجه افزایش دما نسبت به میانگین بلندمدت را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز کم بارش و گرم بوشهر

پاییز کم بارش و گرم بوشهر