حرکت مشهد به سمت هوشمندسازی خدمات شهری/ لزوم یک پارچگی ارائه خدماترییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد گفت: هوشمندسازی شهری باید مبتنی بر نیازهای مردم انجام شود. - حسین حسامی در گفت وگو با اظهار کرد: فناوری اطلاعات از حوزه های بسیار مهم در مدیریت شهری به شمار می رود و یکی از ابزارهای اصلی در مسیر رسیدن به هوشمندسازی شهری است. وی با بیان این که یکی از مهم ترین سیاست های شورای ششم، محوریت مردم در توسعه شهری است، ادامه داد: زمانی می توانیم ادعا کنیم در حوزه هوشمندسازی شهری درست عمل کرده و اعتبارات را در جای صحیح هزینه کردیم که مردم این هوشمندسازی را در خدماتی که به آنان ارائه می شود، مشاهده کنند و از آن رضایت داشته باشند. رییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد با تأکید بر این که هوشمندسازی شهری باید مبتنی بر نیازهای مردم انجام شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری مشهد بالغ بر 213 خدمت در حوزه مدیریت شهری به زائران و مجاوران ارائه می دهد. نیازسنجی در ارائه خدمات الکترونیک وی افزود: برای هوشمند کردن ارائه این خدمات، باید اولویت های مردم شناسایی شده و طبق نیاز روز شهروندان، خدمات طراحی و ارائه شود. حسامی بیان کرد: بسیاری از خدماتی که در حال حاضر به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می شود، کامل نیست و تمام روند خدمت را د برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |