مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-21اقتصادي

اگر زائران اربعین بلیت را گران خریده اند مابه التفاوت را برمی گردانیم


مدیرکل نظارت بر ایرلاین های سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر مسافران بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین را گرانتر از 5 میلیون تومان خریده اند، - ایرلاین ها ملزم به بازگرداندن مابه التفاوت هستند.

حسن خوشخو دقایقی قبل در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر درباره پروازهای اربعین اظهار کرد: هر ساله در مراسم اربعین و پروازهای این مراسم، تصمیاتی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اتخاذ می شود.

امسال هم بر اساس رویه سال های گذشته نشستی در 24 شهریور با حضور شرکت های هواپیمایی و شرکت فرودگاه ها و سازمان حج و زیارت برگزار و مقرر شد نرخ مصوب برای پروازهای اربعین در نظر بگیرند که به مردم و ایرلاین ها ابلاغ شد.

وی نرخ مصوب تهران-نجف-تهران 5 و مشهد-نجف-مشهد را 6 میلیون تومان و مسیر یکطرفه را تهران-نجف 3.

2 و مشهد-نجف 4 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی را ملزم کرد که اگر مسافر، تقاضای پرواز دو طرفه داشت، به آنها بلیت دوطرفه عرضه کنند اما ممکن است در روز اربعین و فردای آنکه تقاضای زیادی برای برگشت هست، امکان انتقال 60 هزار زائر با پرواز وجود ندارد و نیاز به تعداد پروازهای بیشتری دارد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: برخی تخلفات در ا ین خصوص وجود داشت که تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر زائران اربعین بلیت را گران خریده اند مابه التفاوت را برمی گردانیم

اگر زائران اربعین بلیت را گران خریده اند مابه التفاوت را برمی گردانیم