مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-21سياسي

اراده دولت انقلابی و مردمی برای حل مشکلات خوزستان


ت انقلابــی و مردمــی جدیــد بــا توجه به نقش برجســته خوزســتان در کشــور، اراده خــود را در جهــت حل مشــکلات متنوع این اســتان با جدیت و به صورت ویژه قرار داده اســت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در یادداشتی نوشت: در دویســت ســال اخیــر رونــد ضعیف حکومت هــای قاجــار و پهلــوی بــه گونــه ای ســرعت گرفت کــه از دخالت قدرت هــای اســتعماری در عــزل و نصب نخســت وزیران و نفــوذ در دربار قاجار، رسیدیم به عزل و نصب پادشاه ایران در دوره پهلوی و خدشه دار شدن عــزت ملی ایرانیان.

بــا پیروزی انقلاب اسلامی، زمــام امــور کشــور در دســت مــردم قــرار گرفــت و ملــت ایــران بــه مقدرات خود حاکم شــده و عزت ملی ایرانیان در کشور احیا گردید.

با تهاجم صــدام بــه نمایندگــی از حکومت های ارتجاعــی منطقــه و با پشــتیبانی نظام لیبرال سرمایه داری غرب، بخش هایی از خاک کشور اشغال شد.

هشــت ســال دفــاع مقــدس بــا پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بر دشــمنان و بیرون راندن مهاجمان اســتعمارگر و جیره خــواران آن هــا از خــاک کشــور بــه پایــان رســید و بــرای نخســتین بار در دو قرن گذشــته، کشور ایــران مورد تهاجم بیگانــه قرار گرفت اما یک وجب از خاک کشــور از دســت نرفــت در حالــی کــ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده دولت انقلابی و مردمی برای حل مشکلات خوزستان

اراده دولت انقلابی و مردمی برای حل مشکلات خوزستان