مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-21اقتصادي

توزیع 3 هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بندر امام


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر امام از توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و کارت هدیه به 200 خانواده مبتلا به کرونا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر امام از توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و کارت هدیه به 200 خانواده مبتلا به کرونا خبر داد.

سمیه محیط در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شیوع و همه گیری ویروس کرونا، بر همه بخش های زندگی انسان تأثیرگذار بوده است اما تمام تلاش کمیته امداد و داوطلبان این نهاد در راستای کاهش رنج و مشکلات مددجویان و اقشار کم بضاعت است.

وی از توزیع 3 هزار بسته بهداشتی به ارزش بالغ بر 650 میلیون تومان بین مددجویان خبر داد و گفت: پس از همه گیری ویروس کرونا، کمیته امداد در نخستین اقدام، هماهنگ و همسو با سیاست ها و برنامه های ابلاغی ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا، اطلاع رسانی و آموزش به مددجویان درباره پیشگیری از بیماری در قالب آموزش های مجازی را برای کاهش خطر ابتلا به این بیماری را انجام داد.

محیط بیان کرد: تاکنون کمیته امداد امام خمینی(ره) به 200 خانواده مبتلا به کرونا در بندر امام بسته معیشتی، بسته های بهداشتی و کارت هدیه 300 هزار تومانی اهدا کرده است.

وی افزود: 400 نفر از سرپرستان خانوار سالمند و 200 نفر از بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد بندر امام(ره) هستند که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بندر امام

توزیع 3 هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بندر امام