مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-21سياسي

اعزام زوار اربعین از فرودگاه شیراز/ راه های زمینی بسته است


دبیر ستاد اربعین استان فارس از فراهم شدن شرایط لازم برای اعزام زوار اربعین که در سایت سماج ثبت نام کرده و ویزا دریافت کرده اند، از طریق فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس دبیر ستاد اربعین استان فارس از فراهم شدن شرایط لازم برای اعزام زوار اربعین که در سایت سماج ثبت نام کرده و ویزا دریافت کرده اند، از طریق فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز خبر داد.

سید مجتبی علوی در جلسه هماهنگی برقراری پروازهای اربعین حسینی، گفت: زوار اربعین حسینی امکان سفر به عراق را از طریق پروازهای مستقیم شیراز به نجف، در صورت طی مراحل قانونی و تکمیل مدارک لازم، خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، علوی با بیان اینکه مراسم اربعین رویدادی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عبادی است که با نیت تحکیم همبستگی بین مسلمانان جهان برگزار می شود، گفت: مراسم اربعین حسینی به عنوان رویدادی اجتماعی و اعتقادی مبین اوج دلدادگی ایرانیان و شیعیان نسبت به سید و سالار شهیدان است.

علوی با تاکید بر اینکه ارائه بهترین خدمات به لحاظ کمی و کیفی با اولویت سلامت زائرین محور برنامه ریزی مراسم اربعین امسال است، خاطرنشان کرد که دولت عراق تنها برای ورود زائران از طریق مرزهای هوایی، مجوز صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زوار اربعین از فرودگاه شیراز/ راه های زمینی بسته است

اعزام زوار اربعین از فرودگاه شیراز/ راه های زمینی بسته است