مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-21سياسي

با توسعه فرهنگ سرمان را در فضای اقتصادی دنیا بالا بگیریم


رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت:در عرصه جهانی ظرفیت های فرهنگی و هنری کشور یک مزیت مهم به شمار می رود و می توانیم با توسعه آن سرمان را درفضای اقتصادی دنیا بالا بگیریم.

- ، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیسیون ملی یونسکو و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی توسعه با موضوع همکاری در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی، با حضور حجت الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، محمد حسین ایمانی خوشخو، رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ودیگر معاونان و اعضای دومجموعه روز سه شنبه 30 شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

مشکل اصلی کشور ما بی توجهی به فرهنگ و صنایع فرهنگی است دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ابتدای این مراسم گفت: مشکل اصلی کشور ما بی توجهی به فرهنگ و صنایع فرهنگی است که می توانند نقش مهمی در اقتصاد و تجارت جهانی داشته باشد.

به عقیده وی، ما باید در عرصه هنر و فرهنگ با بهره گیری از علم و فناوری گامهای بلندی برداریم،زیرا فرهنگ و هنر ظرفیت بالایی برای ایجاد شغل های پایدار دارد که نیازمند به علم و فناوری است.

وی در ادامه افزود: امروزه به فعالیت های فرهنگی به عنوان یک شغل پایدار نگاه می شود و دیگر نگاه لوکس روی این فعالیت ها نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با توسعه فرهنگ سرمان را در فضای اقتصادی دنیا بالا بگیریم

با توسعه فرهنگ سرمان را در فضای اقتصادی دنیا بالا بگیریم