مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-21ورزشي

مشکل محل تمرین قایق رانان خراسان شمالی حل می شود؟


تیم قایقرانی خراسان شمالی مدتی است که تمرینات آماده سازی خود را برای انجام مسابقات در یکی از استخرهای شهر بجنورد برگزار می کند.

- این در حالی است که خراسان شمالی دارای چندین سد است و این افراد می توانند از این ظرفیت استفاده کرده و به تمرینات خود بپردازند.

اما بنا به گفته مسئولان هیات قایقرانی و اداره کل ورزش و جوانان در ابتدا اجازه استفاده از سد شیرین دره در پیگیری های اولیه داده نشد و بعد از پیگیری های انجام شده مکانی را برای استفاده از سد مشخص کرده اند که چندان به کار تمرینات نمی آید.

مربیان شناختی نسبت به عملکرد قایق ران ها ندارند هادی راضیان رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در واقع شرکت آب منطقه ای مالک سدها و مدیریت آن ها هستند و این شرکت باید مجوزهای لازم را صادر کند تا قایقران های خراسان شمالی بتوانند در سدهای استان تمرین داشته باشند.

وی افزود: هیات قایقرانی خراسان شمالی از دو سه ماه گذشته به دنبال اخذ مجوز از این شرکت برای انجام تمرینات در سد شیرین دره بوده اند اما گویا بخش نامه ای از سال 94 به این شرکت صادر شده و مسولان شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام می کردند که طبق این بخش نامه نمی توانند اجازه دهند تا تمرینات در این سد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل محل تمرین قایق رانان خراسان شمالی حل می شود؟

مشکل محل تمرین قایق رانان خراسان شمالی حل می شود؟