مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-21سياسي

داوری مقالات همایش بین المللی اربعین با حضور 50 استاد برجسته ملی و بین المللی


مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل گفت: 50 نفر از اساتید برجسته ملی و بین المللی مقالات و آثار ارسالی به همایش بین المللی اربعین حسینی را مورد بررسی و داوری قرار دادند.

- ایسنا/اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل گفت: 50 نفر از اساتید برجسته ملی و بین المللی مقالات و آثار ارسالی به همایش بین المللی اربعین حسینی را مورد بررسی و داوری قرار دادند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی 30 شهریور در جلسه هماهنگی برگزاری دومین همایش بین المللی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: سال گذشته اولین همایش به صورت ملی و با استقبال محققان، پژوهشگران و اندیشمندان کشور قرار گرفت و اعضای این همایش تصمیم گرفتند تا امسال این رویداد را به صورت بین المللی برگزار کنند.

وی محوریت این همایش بین المللی را تبیین و تشریح تجلی ارزش های عاشورایی و همچنین تبیین جایگاه اربعین در انسجام امت اسلامی اعلام کرد و گفت: چهارم مهرماه و در آستانه اربعین حسینی این همایش در دانشگاه محقق اردبیلی و به صورت یک روزه برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی اکثر اساتید و محققان سخنرانی های خود را به شکل مجازی انجام می دهند اما برخی از علما، محققان و دانشمندان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری مقالات همایش بین المللی اربعین با حضور 50 استاد برجسته ملی و بین المللی

داوری مقالات همایش بین المللی اربعین با حضور 50 استاد برجسته ملی و بین المللی