مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-21بين الملل

ادعاهای انتخاباتی ترامپ سناتورهای حامی او را قانع نکرد


دو خبرنگار آمریکایی در کتابی جدید فاش کردند که «لیندسی گراهام» و «مایک لی» سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی شخصاً برخی ادعاهای انتخاباتی ترامپ را مورد بررسی قرار دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گفته های باب وودوارد و رابرت کاستا خبرنگاران واشنگتن پست در کتابی با عنوان خطر که قرار است امروز (سه شنبه) منتشر شود، لیندسی گراهام و مایک لی سناتورهای آمریکایی شخصاً برخی از ادعاهای ریاست جمهوری انداخته شده بود.

  بر اساس این کتاب، گراهام استدلال های حامی روایت تقلب در انتخابات را برای کودکانه دانست و گزارش شده که این سناتور کارولینای جنوبی در تماس تلفنی تابستان امسال از ترامپ به دلیل طرح مکرر ادعای تقلب در انتخابات انتقاد کرد و گفت: به ریاست جموری ات گند زدی.

گراهام در ابتدا در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 با ترامپ مخالفت کرد، اما از آن زمان در مسائل مختلف از رییس جمهور سابق آمریکا حمایت کرده است.

  سناتور لی هم پس از دریافت یادداشتی از کاخ سفید در چهارم ژانویه، ادعای جداگانه ای را مورد بررسی قرار داد که طبق آن مایک پنس معاون رییس جمهور سابق می توانست نتیجه انتخابات را به نفع ترامپ اعلام کند زیرا هفت ایالت دو فهرست الکترال (گزیننده) ارائه کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای انتخاباتی ترامپ سناتورهای حامی او را قانع نکرد

ادعاهای انتخاباتی ترامپ سناتورهای حامی او را قانع نکرد