مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-21پزشكي

ثبت سالانه 65 هزار مزاحمت تلفنی با شماره اورژانس 115 در کرمانشاه


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در سال حدود 65 هزار مزاحمت تلفنی با شماره 115 مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه برقرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هومن رفیعی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز فوریت های پزشکی، اظهار کرد: سالانه حدود 650 هزار تماس با شماره 115 مرکز فوریت های پزشکی در این استان برقرار می شود که از این تعداد حدود 11 درصد آن مزاحمت های تلفنی است.

وی با اشاره به اینکه 68 پایگاه فوریت های پزشکی در استان کرمانشاه فعالیت دارد، افزود: از این تعداد 31 پایگاه شهری، 36 پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی است که 650 نیروی عملیاتی و ستادی در این پایگاه ها مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در مجموع در پایگاه های این استان 144 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس وجود دارد که طی سال جاری 2 دستگاه موتورلانس نیز برای سرعت بخشی به روند رسیدگی به بیماران در موارد خاص در نقاط شلوغ شهر کرمانشاه به مجموعه تجهیزات ما اضافه شد.

رفیعی به تعداد مأموریت های اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: بین 65 تا 70 هزار مأموریت در سال توسط پایگاه های این اورژانس انجام می شود که بیشترین مأمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سالانه 65 هزار مزاحمت تلفنی با شماره اورژانس 115 در کرمانشاه

ثبت سالانه 65 هزار مزاحمت تلفنی با شماره اورژانس 115 در کرمانشاه