مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-21اقتصادي

وعده وزیر کار در مورد پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی


عبدالملکی وزیر کار از پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: در روزهای بعد از کسب رأی اعتماد قول داده بودیم که حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به طور منظم پرداخت شود.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان خبر داد و ضمن مخالفت با عرضه سیمان در خارج از بورس به برخی پیمانکاران خاص گفت: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال بررسی است و باید تامین مالی شود.

حجت الله عبدالملکی در مراسم افتتاح 4 مرکز نوآوری و توسعه بخش تعاون که با امضای تفاهم نامه سه جانبه میان بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون و معاونت امور تعاون همراه بود، اظهار کرد: در راستای توسعه بخش تعاون اقدام در دستور کار قرار گرفته است اول اصلاح قانون تعاون که لایحه آن در کمیسیون مربوطه در دست بررسی بود و اعلام کردیم پس از افزوده شدن موارد جدید و به منظور ارتقای ظرفیت قانون، 45 روزه آن را به مجلس ارائه می کنیم.

تخصیص خط اعتباری 2000 میلیارد تومانی به بخش تعاون وی تخصیص خط اعتباری 2000 میلیارد تومانی به بخش تعاون را دومین اقدام عنوان کرد و گفت: با تفاهم نامه ای که امروز بین معاونت تعاون، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون امضا شد، 60 درصد از این تسهیلات با نرخ تکلیفی و با یارانه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر کار در مورد پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

وعده وزیر کار در مورد پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی