مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-21اقتصادي

کمک 64 میلیارد تومانی تهرانی ها به جامعه هدف بهزیستی


کمک هایی که برای سازمان صورت گرفته است در دو قالب مراکز غیردولتی و دولتی انجام شده است؛ مراکز غیردولتی شامل موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد است که با استفاده از ظرفیت های مردمی، - کمک ها را جمع آوری کردند.

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: طی شش ماه گذشته خیرین تهرانی بیش از 64 میلیارد تومان برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی کمک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید آرام روز سه شنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی شهر تهران افزود: آنچه به عنوان مشارکت های مردمی در سازمان بهزیستی جمع آوری و هزینه می شود با هماهنگی و سیاست گذاری شورای مشارکت های بهزیستی که مسئولیت آن با فرمانداری است، صورت می گیرد.

مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقدامات بهزیستی در حوزه مشارکت ها در طی شش ماه نخست امسال گفت: کمک هایی که برای سازمان صورت گرفته است در دو قالب مراکز غیردولتی و دولتی انجام شده است؛ مراکز غیردولتی شامل موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد است که با استفاده از ظرفیت های مردمی، کمک ها را جمع آوری کردند.

وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در دوران کرونا مد نظر بود برگزاری برنامه های آموزشی در حوزه های مختلف اعم از آموزش مهارت های زندگی بوده است؛ همچنین برنامه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، آموزش های تحصیلی برای دانش آموزان تحت پوشش انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 64 میلیارد تومانی تهرانی ها به جامعه هدف بهزیستی

کمک 64 میلیارد تومانی تهرانی ها به جامعه هدف بهزیستی