مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 15:152021-09-21سياسي

مسیر مقاومت همچنان ادامه دارد


نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز، با یادآوری اینکه پیام شهدا را ایستادگی در راه خداوند بیان و تاکید کرد که مسیر مقاومت تا تبدیل شدن سختی ها به آسانی همچنان ادامه دارد.

- آیت الله لطف الله دژکام سه شنبه 30 شهریور در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار شد، با اشاره به آیه 4 سوره صف که خداوند در آن میفرماید در حقیقت ‏خدا دوست دارد کسانی را که در راه او صف در صف چنانکه گویی بنایی ریخته شده از سرب‏اند جهاد می کنند ، گفت: در رأس بنیان مرصوص مجاهدت و مقاومت اسلامی امام راحل قرار داشت که هرچه از اسلام خواهی و علاقه به دین و دیانت داریم، مدیون مجاهدت آن بزرگمرد است.

آیت الله دژکام ضمن گرامیداشت یاد شهدایی که در راستای آرمان بلند امام به میدان آمده و جان خودشان را بذل کردند تا پرچم اسلام برافراشته شود، افزود: امروز هم با ادامه دهنده راه امام و فرمانده تمام جبهه مقاومت اسلامی یعنی آیت الله العظمی امام خامنه ای تجدید بیعت می کنیم تا راه خود را در این کفرستان بزرگی که جبهه استکبار درست کرده است به رهبری و راهنمایی این بزرگمرد پیدا کرده و بپیماییم.

امام جمعه شیراز، پیام شهیدان را پیام بشارت و ایستادگی در راه خدا توصیف کرد و گفت: پیام شهدا این است که اگر کسی در راه خداون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مقاومت همچنان ادامه دارد

مسیر مقاومت همچنان ادامه دارد