مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-21سياسي

افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس گیلان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس هم زمان با هفته بزرگداشت بسیج خبر داد و گفت: متأسفانه در اجرای این پروژه گیلان جزو استان های آخر کشور است که این موضوع شایسته نقش آفرینی مردم گیلان در طول هشت سال جنگ تحمیلی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نادر حسینی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت عصر امروز در ششمین جلسه این کمیسیون در ساختمان جلسات شورا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره آنانی است که با نثار جان خود در حفظ ارزش های والای اسلام و انقلاب کوشیدند.

آمادگی شورا و شهرداری رشت به منظور چاپ زندگی نامه شهدا رییس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره اینکه در آستانه ورود به چهل و یکمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس هستیم اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بالأخص هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان را گرامی داریم و ایثارگری های شهدای گران قدر با هیچ کلامی قابل تفسیر و تکریم نیست و امیدوارم با صحیح عمل کردن به وظایف خودمان بکوشیم تا دِین خودمان را ادا کنیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه در روزهای جنگ بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود نداشت، افزود: این شهدای گران قدر بدون چشمداشت و برای رضای خدا و دفاع از آرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس گیلان

افتتاح فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس گیلان