مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-21ورزشي

اندیشه و راه شهدا الگو و چراغ راه برای جوانان باشد


رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه خانواده های شهدا پیام آور اهداف و نیات شهدا در جامعه کنونی ما هستند گفت: اندیشه و راه شهدا الگو و چراغ راه برای جوانان باشد.

- ، سید محمد پولادگر عصر سه شنبه در ششمین یادواره شهدای تکواندو با عنوان تجلیل از خانواده های معظم شهدای شاخص تکواندو استان تهران که با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشور در سالن جنگروی سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران برگزار شد با بیان اینکه خانواده شهدا گنجینه های ارزشمند صبر و مقاومت هستند اظهار داشت: اجر و ارزش این عزیزان بسیار بالا بوده و دارای احترام زیادی هستند.

پولادگر با اشاره به اینکه خانواده های شهدا پیام آور اهداف و نیات شهدا در جامعه کنونی ما هستند گفت: این بزرگواران مانند حضرت زینب (س) که پیام آور نهضت کربلا بود امروز در جامعه کنونی ایفای نقش می کنند.

رییس فدراسیون تکواندو بیان داشت: یکی از مهم ترین وظایف خانواده معزز شهدا انتقال پیام شهدا که همان فرهنگ ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی است در جامعه است می باشد که آنان به خوبی این وظیفه و نقش را انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه پیام، راه، اندیشه و روش شهدا باید الگو و چراغ راه جوانان قرار گیرد عنوان داشت: با برگزاری این یادواره راه شهیدان ادامه دار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه و راه شهدا الگو و چراغ راه برای جوانان باشد

اندیشه و راه شهدا الگو و چراغ راه برای جوانان باشد