مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-22دانش

نشست آشنایی با گیاه دارویی «زیره سبز»


انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی جلسه ای با موضوع آشنایی با گیاه دارویی «زیره سبز» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی جلسه ای با موضوع آشنایی با گیاه دارویی زیره سبز را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با گیاه دارویی زیره سبز، پراکنش زیره سبز و نیازهای آن برای رشد و نمو، نیازهای حرارتی، رطوبتی و نوری، خاک مناسب، اجزای عملکرد زیره سبز، تهیه بستر و آماده سازی بذر جهت کاشت، کاشت بذر زیره سبز و تاریخ کاشت، آماده سازی خاک، نیاز کودی، تاریخ و فواصل کاشت، آب مورد نیاز، اثر آبیاری بر اجزای عملکرد، زمان برداشت و آماده سازی محصول بـرای بـازار، بیماری های زیره سبز، روش های مبارزه با آفت ها، مبارزه با علف هـای هـرز زیـره سبز، خواص و مصارف دارویی زیره سبز، اسانس زیره سبز و روش های استخراج اسانس زیره سبز سرفصل های این دوره است.

کارگاه آشنایی با گیاه دارویی زیره سبز با تدریس پروانه مرادی ـ دانشجوی دکتری رشته فیزیولوژی گیاهان زراعی، طی روزهای 11 و 12 مهرماه از ساعت 18 تا 20 برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق آدرس http://vpadi.

com/go/Cumin برای شرکت در آن ثبت نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @hadi_Kianinezhad پیام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست آشنایی با گیاه دارویی «زیره سبز»

نشست آشنایی با گیاه دارویی «زیره سبز»