مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-22ورزشي

تهامی: ویسی رابطه رفاقتی با بازیکنان دارد / خوب نیست که اسطوره خانه نشین شود


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که باتوجه به نوع سیستم کاری ویسی، او می تواند در فولاد به موفقیت برسد، گفت: ویسی رابطه دوستی و رفاقتی با بازیکنان دارد و مطمئنم که بازیکنان هم با تمام وجود برای او بازی می کنند.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که باتوجه به نوع سیستم کاری ویسی، او می تواند در فولاد به موفقیت برسد، گفت: ویسی رابطه دوستی و رفاقتی با بازیکنان دارد و مطمئنم که بازیکنان هم با تمام وجود برای او بازی می کنند.

ابراهیم تهامی در گفت وگو با ایسنا، درباره تیم فوتبال فولاد خوزستان و این که این تیم با پنجره بسته می تواند در لیگ بیست ویکم به موفقیت برسد؟ اظهارکرد: من عبدالله ویسی را خوب می شناسم.

او کاربلد است و می دانم که به چه صورت با بازیکنان برخورد می کند؛ او رابطه دوستی و رفاقتی با بازیکنان دارد و خیلی خوب می تواند با آن ها ارتباط برقرار کند و مطمئن هستم که بازیکنان هم با تمام وجود برای او زحمت می کشند و بازی می کنند.

به نظرم باتوجه به نوع سیستم کاری ویسی، او می تواند در فولاد به موفقیت برسد.

وی بیان کرد: به هر حال فولاد همچنان با مشکل پنجره بسته مواجه است و هواداران ضمن این که باید صبور باشند و به ویسی و شاگردانش فرصت دهند، به نظرم این توانایی در تیم فعلی فولاد وجود دارد که جواب صبر و اعتماد هواداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهامی: ویسی رابطه رفاقتی با بازیکنان دارد / خوب نیست که اسطوره خانه نشین شود

تهامی: ویسی رابطه رفاقتی با بازیکنان دارد / خوب نیست که اسطوره خانه نشین شود