مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-22پزشكي

تزریق روزانه واکسن کرونا به 30 هزار دز رسیده است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر با تلاش پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تزریق روزانه واکسن کرونا به 30 هزار دز رسیده است.

- بهروز ندایی 31 شهریور در جلسه گام پنجم شهید سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: با شتاب گرفتن کار واکسیناسیون و فروکش کردن موج پنجم کرونا امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی، بهترین شرایط را در ارتقا سلامت مردم شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل کار واکسیناسیون افراد بالای 18 سال آغاز شده و با تاکید وزارت بهداشت قرار است واکسیناسیون گروه سنی 12 تا 18 ساله ها نیز در روزهای آینده آغاز شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی در ادامه کار واکسیناسیون به یک میلیون و 200 هزار دز واکسن نیاز داریم که با هماهنگی وزارت بهداشت قرار است به صورت هفتگی تأمین نیازمندی ها انجام و به سرعت کار واکسیناسیون تا اواخر مهرماه در استان اردبیل به اتمام برسد.

ندایی با بیان اینکه 721 هزار دز واکسن در نوبت اول و دوم در استان اردبیل به هموطنان تزریق شده است، افزود: از همشهریان انتظار می رود به نزدیکترین پایگاه واکسیناسیون مراجعه کرده و هر دو دز واکسن را در فاصله تعیین شده و مشخص دریافت کنند تا گرفتار موج های بعدی کرونا و ویروس خطرناک منتشر شده در سطح جهان نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق روزانه واکسن کرونا به 30 هزار دز رسیده است

تزریق روزانه واکسن کرونا به 30 هزار دز رسیده است