مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-22ورزشي

مشکل فوتبالیست هرمزگانی در بستر بیماری برطرف می شود؟


مجتبی غلامزاده بازیکن خوشنام و خوش اخلاق هرمزگانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم آلومینیوم هرمزگان را در کارنامه دارد این روزها پس از عمل جراحی با مشکلات عدیده مواجه است.

- ایسنا/هرمزگان مجتبی غلامزاده بازیکن خوشنام و خوش اخلاق هرمزگانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم آلومینیوم هرمزگان را در کارنامه دارد این روزها پس از عمل جراحی با مشکلات عدیده مواجه است.

مجتبی غلامزاده که مدتی در بستر بیماری به سر می برد و پس از طی کردن روزهای سخت و عمل برداشت تومور مغزی، این روزها با مشکلات پیچیده ای مواجه است که زندگی را برای وی و خانواده اش سخت کرده است.

غلامزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شرایط سختی ظرف دو سال گذشته سپری کردم و زندگی را برای خود و خانواده ام سخت کرده است، تصریح کرد: با مشکلات فراوان هزینه عمل را مهیا کردیم و توانستم عمل جراحی را موفقیت آمیز سپری کنم.

وی با اشاره به اینکه اما پس از عمل جراحی متأسفانه به دلیل برخی سهل انگاری ها با بسته شدن حسابم مواجه شدم که این امر سبب شده بیش از پنج ماه ریالی از حسابم نتوانم برداشت کنم و به واقع شرایط سخت و دشوار است، خاطرنشان کرد: در سال 94 بود که با روی کار آمدن آقایان جهانشاهی و نامورجاه به پیشنهادشان بنده عضوی از کادرفنی تیم نوجوانان آلومینیوم هرمزگان شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فوتبالیست هرمزگانی در بستر بیماری برطرف می شود؟

مشکل فوتبالیست هرمزگانی در بستر بیماری برطرف می شود؟