مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-22سياسي

افراد دلسوز به نظام، مطالبه گری را جزو اولویت خود قرار می دهند


فرمانده سپاه ناحیه اهر مطالبه گری را از وظایف اصلی اصحاب رسانه و خبر برشمرد و افزود: افرادی که نسبت به نظام و انقلاب دلسوز هستند بحث مطالبه گری را اولویت کارهای خود می داند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر مطالبه گری را از وظایف اصلی اصحاب رسانه و خبر برشمرد و افزود: افرادی که نسبت به نظام و انقلاب دلسوز هستند بحث مطالبه گری را اولویت کارهای خود می داند.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در جلسه هیئت اندیشه ورز فضای مجازی و رسانه در اهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: بحث مطالبه گری در جامعه آنچنان با اهمیت است که در بیانات مقام معظم رهبری و آیت اله رییسی رییس جمهور نیز مکرر به آن تاکید شده به طوری که اولین گام مهم مطالبه گری خبرنگاران را در دوران آیت اله رییسی در کسوت ریاست قوه قضاییه برای حل مشکلات و وضعیت کشور به وضوح مشاهده کردیم.

وی افزود: متاسفانه در کشور، خصوصا شهرستان اهر بحث مطالبه گری چندان نهادینه نشده و یا اگر هست به صورت مقطعی می باشد به طوری که مشکلات جامعه را یک بار مطرح کرده و رها می کنند و این درست نیست و باید مطالبه گری واقعی و درست را مداوم و به صورت طولانی بیان کرد تا به نتیجه کلی رسید و در این خصوص نیز خبرنگاران در انعکاس این مشکلات و ارائه راهکارها نقش مهمی ایفا می کنند و باید مکرر همپوشانی خبری نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد دلسوز به نظام، مطالبه گری را جزو اولویت خود قرار می دهند

افراد دلسوز به نظام، مطالبه گری را جزو اولویت خود قرار می دهند