مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-22سياسي

صدور 51 هزار ویزای اربعین تاکنون/ 35 هزار زائر بلیت خریدند


در حالی که 5 روز تا اربعین حسینی باقی مانده است، تاکنون 51 هزار ویزای اربعین صادر شده و به گفته مسؤولان تا دو روز آینده ویزای همه زوار صادر می شود.

- پیاده روی اربعین 1400 صادر نشدن ویزای زائران در زمان مقرر موجب شد تا بسیاری از عاشقان حسینی نتوانند طبق برنامه ریزی خود به خیل عزاداران حسینی بپیوندند و برخی دیگر هم به امید صدور ویزا که بلیت هواپیما گرفتند، با توجه به نرسیدن ویزا، امکان این سفر را نداشتند و از پروازها جاماندند که البته برخی از شرکت های هواپیمایی پس از اینکه متوجه صادر نشدن ویزای مسافران خود شد، پرواز را لغو و به زمان دیگری موکول کردند.

صدور 51 هزار ویزای اربعین تاکنون کمیته اعزام ستاد اربعین هم که متولی صدور ویزای زائران است به درستی پاسخگوی زائران نیست و روند صدور ویزا را مطلوب می داند و مسؤولان سازمان حج و زیارت هم اطلاعات دقیقی از تعداد ویزاهای صادر شده در اختیار رسانه ها قرار نمی دهند.

با این وجود، امید کوثری، مدیر اجرایی ستاد اربعین با بیان اینکه تاکنون 51 هزار ویزای اربعین صادر شده است، می گوید: برخی از زائران حسینی در انتظار صدور ویزا برای حضور در حماسه اربعین هستند.

اما به دلیل صادر نشدن ویزا هنوز نتوانستند به این سفر معنوی مشرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 51 هزار ویزای اربعین تاکنون/ 35 هزار زائر بلیت خریدند

صدور 51 هزار ویزای اربعین تاکنون/ 35 هزار زائر بلیت خریدند