مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-22سياسي

تحویل 162 سند تک برگی گنبد سلطانیه به میراث فرهنگی زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از تحویل 162 سند تک برگی گنبد سلطانیه به میراث فرهنگی زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از تحویل 162 سند تک برگی گنبد سلطانیه به میراث فرهنگی زنجان خبر داد.

امیر ارجمند صبح امروز (31 شهریورماه) در مراسم اعطای سند در پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده، تفاهم نامه و تعامل موجود بین ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ثبت اسناد استان زنجان در راستای سامان دهی اسناد مالکیت اثر جهانی در شهرستان سلطانیه، 162 سند آماده سازی و املاک موجود در سایت جهانی تحویل اداره کل میراث فرهنگی استان شد.

وی با اشاره به مزایای این نوع اسناد تملیکی، تصریح کرد: تملک از سوی دولت به منظور حفاظت انجام می شود و زمانی که یک ملک تاریخی به تملک دولت درمی‎ آید، قوانین و مقررات ناظر بر مالکیت دولت بر آن حکومت می کند و قطعاً حفاظت بیشتری نیز از آن می ‎شود.

این مسئول، بزرگ ترین مزیت این اقدام را تثبیت مالکیت دولت بر اراضی این حرایم دانست و متذکر شد: برخورداری از دستگاه های امنیتی و الکترونیکی برای مقابله با جعل سند، دقت و سهولت در انجام هرگونه اقدام ثبتی بعدی، ارتقای امنیت و آرامش روانی، پیشگیری از جعل اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 162 سند تک برگی گنبد سلطانیه به میراث فرهنگی زنجان

تحویل 162 سند تک برگی گنبد سلطانیه به میراث فرهنگی زنجان