مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-22سياسي

دفاع مقدس الگوی مناسبی برای تحقق اهداف انقلاب در دهه پنجم است


سپاه الغدیر استان یزد با درک درست شرایط کنونی و اشراف بر نقشه های شوم دشمنان، بر این اعتقاد است که با درس آموزی و عبرت گرفتن از دوران پر افتخار دفاع مقدس به راحتی می توان تمامی توطئه های جبهه استکبار در دهه پنجم انقلاب اسلامی را با شکست مواجه ساخت.

- هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه ی زمانی نیست؛ بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، حسینی(ع) و همچنین محدودیت های بوجود آمده در زیارت عتبات عالیات، یادآور دلتنگی و شوق زیارت کربلا در دل های پاک شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل است.

در این بیانیه آمده: هفته دفاع مقدس تداعی گر دل های نورانی، جان های گرامی و انسان های بزرگی همچون سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، ضمن آبیاری نهال انقلاب اسلامی، موجب گشودن راه کربلا برای عاشقان آن حضرت گردید.

دفاع مقدس، قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار، عشق، شور و شعور و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی در کره خاکی بود.

در بخش دیگری از این بیانیه قید شده: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران به رهبری آمریکای جنایت کار با تشکیل ائتلاف تلاش می کنند هم مانع تداوم پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف و به خصوص تقویت قدرت منطقه ای آن شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس الگوی مناسبی برای تحقق اهداف انقلاب در دهه پنجم است

دفاع مقدس الگوی مناسبی برای تحقق اهداف انقلاب در دهه پنجم است