مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-22اقتصادي

چرایی عدم راه اندازی خط پروازی بیرجند - نجف/شرکت ها نپذیرفتند


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی بابیان اینکه زیرساخت های پرواز به عتبات در فرودگاه بین المللی بیرجند فراهم است، گفت: شرکت های هواپیمایی ایجاد خط پروازی از بیرجند به نجف را نپذیرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: ما در زمینه پرواز به عتبات و کشور عراق از نظر زیر ساختی مشکل خاصی نداشتیم و این امر در گذشته نیز صورت می گرفته است.

وی بیان کرد: البته مسئله اینجا است که هزینه های فرودگاهی فرودگاه نجف در طی دو هفته گذشته به شدت بالا رفت و این موضوع باعث شد که بسیاری از شرکت های هواپیمایی به واسطه این هزینه ها تمایل چندانی برای برقراری پروازها از استانی چون خراسان جنوبی به سمت نجف نداشته باشند.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی ادامه داد: در خراسان جنوبی مجموع زائران اربعین به دو پرواز بیشتر نمی رسید و شرکت های هواپیمایی برای دو پرواز، خط پروازی بیرجند به نجف را راه اندازی نمی کنند به ویژه آنکه امسال شکل کاروانی این سفر نداشتند مگر اینکه حج و زیارت پرواز چارتری در نظر می گرفت.

طهماسبی گفت: از طرف دیگر همین تعداد محدود زائر نیز چون برخی تمایل داشتند برگشت را زمینی بیایند با ماشین شخصی به اهواز رفته، وسیله شخصی را آنجا گذاشته و از فرودگاه اهواز به نجف رفتند تا در مسیر برگشت زمینی برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی عدم راه اندازی خط پروازی بیرجند - نجف/شرکت ها نپذیرفتند

چرایی عدم راه اندازی خط پروازی بیرجند - نجف/شرکت ها نپذیرفتند