مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-22سياسي

اعلام شرایط و نحوه بازنشستگی جانبازان و آزادگان


بر اساس قانون محاسبه سنوات ارفاقی جانبازان منوط به داشتن دو شاخص است، اول آنکه فرد متقاضی اشتغال به کار داشته باشد و دوم آنکه در زمان ارائه درخواست، - بیمه پرداز تامین اجتماعی باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ شرایط بازنشستگی جانبازان و آزادگان را اعلام کرد و گفت: جانبازان و آزادگان سرافراز با داشتن 20 سال سابقه پرداخت حق بیمه (مردان 50 سال، سن و زنان 45 سال، سن) می توانند تقاضای بازنشستگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیری گنجه که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در میان جمعی از کارکنان اداره کل غرب تهران بزرگ سخن می گفت، افزود: جانبازان و آزادگانی که مجموع سوابق خدمت یا بیمه پردازیشان حداقل20 سال و سنوات ارفاقی حداکثر 10 سال را داشته باشند که در جمع کل سوابقشان 30 سال تمام باشد، بدون شرط سنی بازنشسته می شوند.

وی در خصوص مشمولین جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: جانبازان و آزادگان مشمول قانون تامین اجتماعی شاغل در کلیه وزارتخانه ها، شرکت ها و موسسات دولتی، شهرداری ها، بانک ها، موسسات، شرکت ها و سازمان هایی که مشمول قانون به آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین جانبازان و آزادگان مشمول قانون کار و قانون تامین اجتماعی شاغل در بخش غیردولتی یا موسسات مشمول قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی مصوب سال 1373 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط و نحوه بازنشستگی جانبازان و آزادگان

اعلام شرایط و نحوه بازنشستگی جانبازان و آزادگان