مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-22پزشكي

رد کرونا بر زیبایی لبخند


« با گذشت بیش از 18 ماه از آغاز همه گیری کرونا متأسفانه مردم هنوز مانند قبل از این دوران به صورت منظم به مطب های دندانپزشکی مراجعه نمی کنند.

با کنار گذاشته شدن مراجعات دوره ای دندانپزشکی، - با گذشت بیش از 18 ماه از آغاز همه گیری کرونا متأسفانه مردم هنوز مانند قبل از این دوران به صورت منظم به مطب های دندانپزشکی مراجعه نمی کنند.

با کنار گذاشته شدن مراجعات دوره ای دندانپزشکی، شاهد افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان به خونریزی لثه، بیماری های پریودنتال و آثار سوء دندان قروچه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: حتما در مدتی که از شیوع کووید-19 گذشته است بارها شنیده اید که یکی از علائم رایج در میان مبتلایان این بیماری ازدست رفتن حس چشایی است؛ عارضه ای که ممکن است تا ماه ها پس از بهبودی و رفع سایر علائم بیمار تداوم داشته باشد و حس خوب چشیدن مواد غذایی را از فرد دریغ کند.

در کنار این علامت، خشکی دهان و ایجاد زخم های دهانی نیز از دیگر عوارض مشاهده شده در میان بیماران کووید-19 به شمار می رود.

رخداد پرتکرار این عوارض در میان بیماران در کشورهای مختلف موجب شده است گروهی از محققان با بررسی بیماران کووید-19 وضعیت سلامت دهان این افراد را بررسی کنند و عوارض مختلفی که در دوران همه گیری موجب مشکلات سلامت دهان افراد شده است مورد مطالعه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد کرونا بر زیبایی لبخند

رد کرونا بر زیبایی لبخند