مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-22بين الملل

اسرای فلسطینی دادگاه های نظامی اسراییل را تحریم می کنند


کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی با اشاره به تشدید اقدامات انتقامجویانه زندانبانان صهیونیست علیه اسرای فلسطینی در پی فرار شش اسیر، از تحریم دادگاه های اسراییلی توسط اسرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که اداره زندان های رژیم صهیونیستی اخیرا استفاده از سیاست انتقام جمعی علیه اسرا و در تنگنا قرار دادن آن ها را به ویژه در زندان نفحه اجرا می کند.

در این بیانیه به اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و تشدید را از باقی ماندن در سلول های خود ممانعت کرده و آن ها را دائما به سلول ها دیگر منتقل می کند.

اداره زندان های رژیم صهیونیستی همچنین تعداد زیادی از اسرای جهاد اسلامی را به سلول های انفرادی منتقل کرده است و گذشته از آن مسئولان این رژیم احکام بازداشت اداری علیه اسرا صادر می کنند، احکامی که به بهانه محرمانه بودن، هیچ اتهام مشخصی برای اسرا بیان نمی کند و در اکثر موارد پیش از پایان مدت بازداشت، تمدید می شود.

در حال حاضر بیش از 450 اسیر فلسطینی تحت بازداشت اداری هستند و همانند بقیه اسرا از سیاست های شکنجه و سرکوب رنج می برند.

بنابر این گزارش، پنج نفر از اسرای بازداشت اداری که از بیماری رنج می برند، تصمیم گرفته اند دادگاه های رژیم صهیونیستی را تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرای فلسطینی دادگاه های نظامی اسراییل را تحریم می کنند

اسرای فلسطینی دادگاه های نظامی اسراییل را تحریم می کنند