مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-22اقتصادي

ادامه حریق های سریالی در میانکاله/ 14 هکتار در آتش سوخت


رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله با بیان اینکه اطفای حریق به صورت دستی بود و همین مسئله سرعت مهار را طولانی کرد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 33 مورد حریق در میانکاله رخ داد که براثر این آتش سوزی ها حدود 280 هکتار از سطح میانکاله در آتش سوخت.

- علی کلانه امروز درباره حریق در میانکاله در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز دوشنبه 30 شهریور ماه امسال شاهد وقوع حریق در میانکاله بودیم که مهار این حریق 12 ساعت زمان برد.

وی افزود: یک نقطه از حریق دوباره شعله ور شد که در مجموع با افزایش یک هکتار به سطح حریق، 14 هکتار از سطح میانکاله در آتش سوخت.

رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله با بیان اینکه اطفای حریق به صورت دستی بود و همن سرعت مهار را طولانی کرد، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 33 مورد حریق  در میانکاله رخ داد که براثر این آتش سوزی ها حدود 280 هکتار از سطح میانکاله در آتش سوخت.

کلانه با تاکید بر اینکه تجهیزات مهار آتش باید متناسب با شرایط منطقه باشد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تهدیدهای حریق در پاییز جدی تر است؛ توقع این است یا  تجهیزات متناسب با شرایط منطقه باشد و یا اینکه امکان امداد هوایی فعال شود؛ در حال حاضر باتوجه به نبود تجهیزات مناسب در منطقه،  فشار مضاعفی وارد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حریق های سریالی در میانکاله/ 14 هکتار در آتش سوخت

ادامه حریق های سریالی در میانکاله/ 14 هکتار در آتش سوخت