مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-22سياسي

خیابان های شهرک های اقماری به نام شهدا مزین می شود


از این پس شماره گذاری خیابان ها در شهرک ها اقماری حذف خواهد شد و خیابان ها به نام شهدا و مفاخر با اولویت بومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بررسی دستور جلسات رسیده برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باعث افتخار همه کشور است و شهدا رفتند که ناموس کشور حفظ شود.

منصور مرادلو تصریح کرد: تقدیم 3535 شهید برای این بوده است که کشور پایدار بماند و اگر قرار است که یاد اهل بیت زنده بماند باید خون ریخته می شد.

وی با اشاره به اینکه مردان و زنان غیور و دلاور در جنگ تحمیلی در برابر دشمنی که بیش از 37 کشور به آن کمک می کردند ایستادگی کردند و حسینی بیان کرد: با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی شهرداری به موکب ها در این حوزه کمک خواهد کرد.

*کمک یک میلیاردی شورا به اربعین رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به  بودجه یک میلیارد تومانی شهرداری زنجان برای هزینه در اربعین حسینی اشاره و افزود: پیاده روی اربعین حسینی هر سال با شور و حال زیادی و با حضور 20 میلیون نفر برگزار می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های شهرک های اقماری به نام شهدا مزین می شود

خیابان های شهرک های اقماری به نام شهدا مزین می شود