مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:202021-09-22سياسي

لزوم بازشناسی و بازخوانی عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس


امروز نیازمند باز شناسی و بازخوانی عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس هستیم.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر در مراسم تجدید عهد و پیمان نیروهای مسلح استان همدان با ولایت، با بیان اینکه امروز نیازمند باز شناسی و بازخوانی عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: ایام هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای بررسی عوامل پیروزی ملت ایران در نبرد با دشمن است.

وی با اشاره به اینکه بازخوانی اتفاقات دوران دفاع مقدس نه به عنوان یک جریان تاریخی که به جهت استمرار حرکتی که از دیروز آغاز شده، ضرورت دارد، گفت: از مهمترین عوامل پیروزی ملت در دوران دفاع مقدس، اعتماد و اتکا به پروردگار عالم و وجود این تفکر در بین همه مجاهدان و رزمندگان بود.

وی با اشاره به پیروزی لشکر اسلام در جنگ بدر، مطرح کرد: در جنگ بدر ملائکه به عنوان امدادهای غیبی به کمک لشکر اسلام آمدند، اما همین لشکر در جنگ احد به دلیل آنکه اعتقادات مردم تغییر کرده بود، شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه اگر امروز به دنبال موفقیت هستیم باید همان نگاهی که در دوران دفاع مقدس در کشور حاکم بود در عرصه سیاست حاکم باشد، عنوان کرد: در دفاع مقدس، فرمانده و سرباز مطرح نبود، چرا که همه در یک ردیف حضور داشتند و کسی برای منافع شخصی و رسیدن به مقام نمی جنگید، بلکه جنگ برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازشناسی و بازخوانی عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس

لزوم بازشناسی و بازخوانی عوامل موفقیت در دوران دفاع مقدس