مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:502021-09-22اجتماعي

حمایت وتوانمندسازی مهاجران افغانستانی توسط جهاددانشگاهی قم


جهاد دانشگاهی کلاس ها و کارگاه های آموزشی ویژه کودکان، افراد جویای کار و زنان سرپرست خانوار افغانستانی در قم برگزار می کند.

- ، کازوتوشی آیکاوا در جلسه ای با رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم و معاونان این نهاد؛ جهاد دانشگاهی را نهاد علمی گسترده ای توصیف کرد که نمونه ساختاری آن در ژاپن وجود ندارد و افزود: با توجه به اتفاقات افغانستان و وضعیت معیشتی مهاجران افغانستانی ژاپن حاضر است از این افراد حمایت کند.

سفیر ژاپن در ایران حمایت و توانمندسازی اتباع افغانستانی را زمینه همکاری مناسبی با جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: جهاد دانشگاهی خدمات خوبی در قم انجام داده است و همکاری با جهاد دانشگاهی برای حمایت از اتباع افغانستان می تواند مؤثر باشد.

محمد حیدری نیز در این جلسه ضمن تشریح ساختار، گستردگی و فعالیت های علمی و فناورانه جهاد دانشگاهی، آمادگی جهاد دانشگاهی کشور و قم را برای همکاری های علمی بین ایران و ژاپن اعلام کرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان قم شرحی از اقدامات مرکز تسهیلگری جهاد دانشگاهی در حمایت و توانمند سازی مهاجران افغانستانی ارائه کرد و افزود: جهاد دانشگاهی کلاس ها و کارگاه های آموزشی ویژه کودکان، افراد جویای کار و زنان سرپرست خانوار افغانستانی در قم برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وتوانمندسازی مهاجران افغانستانی توسط جهاددانشگاهی قم

حمایت وتوانمندسازی مهاجران افغانستانی توسط جهاددانشگاهی قم