مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-22حوادث

دستگیری عضو اصلی باند کلاهبرداری اینترنتی ساکن ترکیه در بوشهر


یکی از اعضای اصلی یک باند کلاهبرداری اینترنتی که ساکن کشور ترکیه بود، به محض ورود به بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یکی از اعضای اصلی یک باند کلاهبرداری اینترنتی که ساکن کشور ترکیه بود، به محض ورود به بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: چندین نفر مالباخته از پارسال به پلیس فتا مرکز استان مراجعه و اعلام کردند که موجودی حساب های بانکی آن ها به دست افرادی ناشناس و به صورت اینترنتی، برداشت شده است که در تحقیقات اولیه مشخص شد تمام وجوه حاصل از جرائم به چند شماره حساب خاص منتقل شده است و متهم یا متهمان نیز از یک شماره همراه مشخص استفاده کرده اند.

وی افزود: پس از احضار صاحب شماره حساب و تلفن همراه، معلوم شد که این شماره حساب بانکی و شماره همراه در اختیارش نبوده است و از سرنوشت آنها اطلاعی ندارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با پیگیری سرنخ های دیجیتال مجرمانه، هویت واقعی متهم اصلی که از بستگان صاحب حساب بود شناسایی و مشخص شد که متهم بوشهری و ساکن خارج از کشور است و تمامی برداشت ها و سرقت های اینترنتی از سوی اعضای یک باند از همدستان این فرد که همگی ساکن کشور ترکیه هستند، در قالب طراحی درگاه های بانکی و درگاه های خرید جعلی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عضو اصلی باند کلاهبرداری اینترنتی ساکن ترکیه در بوشهر

دستگیری عضو اصلی باند کلاهبرداری اینترنتی ساکن ترکیه در بوشهر