مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-23اقتصادي

عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی زنجان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی


مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: عملکرد جهاددانشگاهی استان زنجان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی مطلوب است.

- معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی زنجان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی ایسنا/زنجان مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: عملکرد جهاددانشگاهی استان زنجان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی مطلوب است.

طیب جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اشتغال خرد در اقتصاد پویا نقش بسیار مهمی در اشتغال زایی دارد و توجه به این حوزه می تواند شرایط را برای بهبود کسب و کار و کاهش آمار بیکاری در کشور فراهم کند.

وی با بیان اینکه مهم ترین مشکل در کشور، اشتغال جوانان و افراد جویای کار است، افزود: کار فقط پشت میزنشینی نیست و جوانان باید بدانند که می توانند با سرمایه کم و بهره مندی از تجارب خود ایجاد کسب و کار کنند که این امر در رونق اقتصادی کشورهای پیشرفته قابل توجه است.

این مسئول با بیان اینکه جهاددانشگاهی مجری طرح ملی مشاغل خانگی است، ادامه داد: اجرای این طرح در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت بندی مزیت ، ظرفیت و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی زنجان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی

عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی زنجان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی